یادداشتهایی از صابر آقایی

امیرالمومنین علی(ع): علم را با نوشتن در بند کشید.
شاید آنچه در این وبلاگ می آید، در گذر زمان قطره ی آبی باشد برای رفع عطش آیندگانی که به حضور در برهه ی زمانی ما حسرت می خورند. هرچند اکنون خود در این معرکه نتوانم آنچنان که بایست قدر بدانم اما با یک "یاعلی" شروع می کنم...
24 بهمن ماه 93

آخرین نظرات

صابر آقایی

متاسفانه این روزها بازار تبلیغات پیامکی در کشور ما به نحو افسارگسیخته ای باعث مزاحمت در اوقات مردم در استفاده از گوشی های همراه شده است. احتمالا این موضوع بدلیل بحث درآمدزایی خوبی که دارد، مانع از این شده است که شرکت مخابرات و ارگانهای مربوطه اقدامی جهت قطع پیامکهای تبلیغاتی بکنند و یا حداقل در جهت نظارت و یا محدودیت ارسال پیامکهای تبلیغاتی بی ارزش برنامه ای داشته باشند، به گونه ای که روز به روز بر سامانه هایی که به بانک شماره های سیم کارتها دسترسی دارند افزوده می شود و هرگونه پیامک بی خاصیتی را ارسال می کنند.

استفاده از امکانات مخابراتی "لیست سیاه" (عدم دریافت پیامک) با ارسال کد1 به شماره¬ی 8999 باعث شده است تا کلیه¬ی پیامکها اعم از پیامکهای سامانه های خاص مثل بانکها، ادارات و نهادها که هرکس به ضرورت خود عضویت در آن سامانه دارد نیز قطع گردد. بنابراین پیشنهاد می کنیم از روش زیر جهت راحت شدن از شر پیامکهای تبلیغاتی استفاده کنید تا در ضمن بتوانید از سامانه های دلخواه خود پیامک دریافت کنید.
با توجه به اینکه اکنون درصد زیادی از گوشی های موجود در بازار بر مبنای سیستم عامل اندروید می باشد جهت استفاده از روش قطع پیامکهای تبلیغاتی در اندروید قدم به قدم مراحل زیر را طی کنید:
1-    نرم افزار GO SMS را از اینترنت دانلود و روی گوشی خود نصب نمایید.
2-    نرم افزار را از روی گوشی باز کنید و گزینه¬ی = در گوشه¬ی بالا سمت چپ نرم افزار را انتخاب کنید.
3-    گزینه¬ی SMS Blocker را انتخاب کنید.
4-    بر روی گزینه¬ی تنظیمات (به شکل چرخ دنده- بالا، سمت راست) کلیک کنید.
5-    اکنون می توانید پیامکهای ورودی را کنترل کنید مثلا در گزینه¬¬ی Blocker keywords کلیدواژه هایی همچون: هر پیام، تومان، روزانه، هزینه و... که در تمام پیامکهای تبلیغاتی مشترک هستند را وارد نمایید و از این پس از ورود پیامکهایی که حاوی یکی از این کلیدواژه هاست به صندوق پیامک گوشی ممانعت کنید. شما همچنین می توانید تنظیمات زیادی همچون اطلاع یافتن بصورت شکلکی کوچک روی نوار بالای گوشی هنگام ورود پیامک به  لیست سیاه و یا دستور پاک شدن مستقیم پیامکهای لیست سیاه در هنگام ورود را در قسمت تنظیمات فعال کنید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۸
صابر آقایی میبدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">