یادداشتهایی از صابر آقایی

امیرالمومنین علی(ع): علم را با نوشتن در بند کشید.
شاید آنچه در این وبلاگ می آید، در گذر زمان قطره ی آبی باشد برای رفع عطش آیندگانی که به حضور در برهه ی زمانی ما حسرت می خورند. هرچند اکنون خود در این معرکه نتوانم آنچنان که بایست قدر بدانم اما با یک "یاعلی" شروع می کنم...
24 بهمن ماه 93

آخرین نظرات

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

در فضای کنونی کشور ما شاید کم نباشند تعداد افرادی که از اصول انقلاب اسلامی که خودشان در ابتدا در شکل گیری آن علمداری می کردند و برای پیروزی آن گام برمی داشتند و به نوعی یار و یاور امام راحل بودند، کم کم فاصله گرفته اند و دچار آفاتی همچون رفاه طلبی، جاه طلبی و قدرت نمایی و غیره شده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۴ ، ۲۳:۲۹
صابر آقایی میبدی

عکس زیر مربوط به 3 روز پس از حضور ایشان در محضر رهبر معظم انقلاب است.

یادش بخیر...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۰:۰۴
صابر آقایی میبدی

استاد دانش پس از اینکه مقام نخست سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن (25 اردیبهشت تا اول خردادماه 94 با حضور نمایندگانی از 81 کشور ) را از آن خود کرد، در تاریخ دوم خردادماه در محضر آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در حسینیه امام خمینی(ره) حضور یافت و آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۵
صابر آقایی میبدی

امیدوارم متن زیر جسارتی به شعرا و سرایندگان معزز نباشد چراکه متاسفانه نگارنده حقیر شاعر نیستم و شعری هم تاکنون نگفته ام.اما نمی دانم چه شد که وقتی قلم به دست گرفتم تا نجوایی داشته باشم، شعروار زمزمه شد. با عرض معذرت از تمامی شاعران و نویسندگان.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۳
صابر آقایی میبدی

بی شک کسی بخاطر این فاجعه بی سابقه دلارام نیست و هرکس بویی از انسانیت برده باشد نه تنها بر عاملین و مقصرین تعمدی این حادثه لعن و نفرین می کند، غمی سنگین از کشتار عجیب مسلمانان نیز بر قلبش می نشیند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۶
صابر آقایی میبدی